fredag 2. november 2012

Fyrstikkeske kalender, Julekalender Pion Design ark




Ja, dette var mitt bidrag til ukens KOM, hvor man kunne lage hva man hadde lyst til av papir. Jeg hadde lyst å lage en slik kalender, så da ble det det. Har brukt fjorårets juleark fra Pion. En ramme fra Tim H. som jeg har malt med krakkeleringsmaling, skåret ut fuglebildet fra et ark og hatt glossy accent inni. Har brukt endel tekst stempel fra Kort og godt. ellers endel halvperler, glitterlim Stickles diamond. Håndtakene på skuffene er fra Tim H. Julestjernen er stanset ut med dies fra Spellbinder.Har farget seambinding med Age Mahogny, Distress Stain.Tallene er fra et av Tim H. sine alfabeter. Bling fra Prima. Litt glittertråd fra Tim H. Og en kakeserviett fra Wilson. Har også brukt en snøfnugg dies fra Memory Box, og snøfnugg stempel fra Tim H. glis










10 kommentarer:

  1. Denne kalenderen er bare så lekker!! Fargene og oppsettet er skikkelig julete. Hjertepynten som stikker ut, Tim Holtz rammen som er malt hvit, det er så mange lekre detaljer her:) Sløyfen med bjelle i er også helt nydelig. Herlig kalender:)

    SvarSlett
  2. denne kalenderen er bare så utrolig fin og eg klarer rett og slett ikkje å glemme den...
    Hadde det vert muleg eg kunne fått kjøpt en av deg viss du har tid og mulighet å lage en?

    SvarSlett
    Svar
    1. mailen min er maritotn@online.no viss dette lar seg gjøre :)

      Slett